Pobierz aplikację
apple app store google play store
  • Home
  • Popularne pytania

Pytania ogólne

Sposób 1:
Złóż wniosek drogą elektroniczną za pośrednictwem strony www.karta.chelmiec.pl
  • Wypełnij wniosek na stronie, dołącz aktualne zdjęcie oraz dokument potwierdzający zamieszkanie na terenie gminy Chełmiec (stanowiący "dokument podstawowy" zgodnie z §2, pkt. 1 Regulaminu Programu Karta Chełmiecka).
  • Poinformujemy Cię kiedy karta będzie gotowa do odbioru (za pośrednictwem konta Karty Chełmieckiej lub telefonicznie).

Sposób 2:
Złóż wniosek w Punkcie Obsługi Klienta: Urząd Gminy Chełmiec, ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec
  • Wypełnij wniosek (dostępny na stronie www.karta.chelmiec.pl lub w Punkcie Obsługi Klienta)
  • Udaj się do punktu i złóż wniosek pamiętając aby zabrać ze sobą także:
- aktualne zdjęcie o wym. 35x45 mm podpisane na odwrocie
- dokument potwierdzający zamieszkanie na terenie gminy Chełmiec (stanowiący "dokument podstawowy" zgodnie z §2, pkt. 1 Regulaminu Programu Karta Chełmiecka).
- dokument potwierdzający swoją tożsamość oraz ewentualne pełnomocnictwo
  • Poinformujemy Cię kiedy karta będzie gotowa do odbioru (za pośrednictwem konta Karty Chełmieckiej lub telefonicznie).

Informacja dodatkowa:
Zgodnie z Regulaminem Programu „Karta Chełmiecka” § 3. Pkt. 15 „Wnioski rozpatrywane są niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku”W pierwszych 9 miesiącach od momentu uruchomienia programu Karta Chełmiecka do 60 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
Mieszkańcy gminy Chełmiec, którzy ukończyli 18 rok życia.
W przypadku osób poniżej 18 roku życia o wydanie karty występuje rodzic.

W imieniu osoby pełnoletniej złożenie wniosku oraz odbiór karty może dokonać pełnomocnik. Wystarczy dostarczyć stosowne pełnomocnictwo. 
Mieszkańcy, którzy we wniosku o wydanie Karty jako miejsce swojego zamieszkania wskażą miejscowość z terenu gminy Chełmiec, przedkładając na potwierdzenie tego faktu jeden z dokumentów wymienionych poniżej:
  • pierwsza strona PIT za ostatni rok podatkowy z nadrukowanym numerem referencyjnym oraz Urzędowym poświadczeniem odbioru w przypadku złożenia deklaracji drogą elektroniczną lub pierwsza strona PIT za ostatni rok podatkowy  z pieczątką wpływową Urzędu Skarbowego w przypadku złożenia deklaracji bezpośrednio w Urzędzie Skarbowym
  • Zaświadczenie lub decyzja z Powiatowego Urzędu Pracy w Nowym Sączu ze wskazaniem miejscowości z terenu Gminy Chełmiec jako miejsca swojego zamieszkania
  • zaświadczenie lub decyzja z Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Chełmcu, w przypadku osób korzystających ze świadczeń pomocy społecznej, ze wskazaniem miejscowości z terenu Gminy Chełmiec jako miejsca swojego zamieszkania
  • zaświadczenie z ewidencji ludności o miejscu zameldowania
  • informacja o zameldowaniu wygenerowana przez Serwis Rzeczypospolitej Polskiej www.gov.pl z profilu ePUAP (elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej) Ministerstwa Cyfryzacji na podstawie art. 45 b ustawy z dnia 24.09.2010 r. o ewidencji ludności, opatrzona kwalifikowaną pieczęcią ministra właściwego ds. informatyzacji
  • umowa najmu mieszkania na terenie Gminy Chełmiec lub imienne rachunki potwierdzające fakt zamieszkania pod danym adresem

Ponadto wnioskodawca składa oświadczenie o dokonywaniu opłat za wywóz śmieci. Oświadczenie to jest weryfikowane przez Wydział Podatkowy Urzędu Gminy.
Punkt Obsługi Klienta:

Urząd Gminy Chełmiec, 
ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec


Poniedziałek: 7.30 – 15.30
Wtorek: 7.30 – 15.30
Środa: 7.30 – 15.30

Czwartek: 7.30 – 17.30
Piątek: 7.30 – 13.30
 

W chwili obecnej podstawowy Pakiet Mieszkańca obejmuje następujące zniżki:
- 10 % zniżki w opłatach za bilety/karnety wstępu na basen Aqua Centrum Chełmiec
- 10 % zniżki w opłatach za wstęp na Lodowisko / Rolkowisko
- 10 % zniżki w opłatach za wstęp na Fitness Centrum Chełmiec

Ponadto, w miarę rozwoju programu wprowadzane będą dodatkowe zniżki/korzyści oferowane przez zarejestrowanych Partnerów Programu Karta Chełmiecka.

W przypadku zagubienia Karty wydawany jest duplikat karty na wniosek posiadacza (wyłącznie w formie papierowej).
Duplikat wydaje się również w przypadku: kradzieży, zniszczenia, uszkodzenia lub zmiany danych.
Duplikat karty wydawany jest za opłatą w wysokości 50 zł.